30 000 besök…

…har jag haft på bloggen sedan starten i oktober 2010. Nu väntar jag på att få 30 000 besök om året, 30 000 i månaden och 30 000 i veckan. Men om jag får 30 000 i veckan, kommer det säkert att drösa in kommentarer som jag måste moderera och besvara, och det jag inte lust med.

2 Responses to 30 000 besök…

  1. Gustav Ros says:

    Bra jobbat! Jag kan intyga att dina ansträngningar på nätet iaf fått en person att läsa Ayn Rand och kalla sig objektivist.

    Jag stötte på ordet objektivism några år sedan på Liberala Partiets diskussionsforum och efter lite googling hamnade jag på Nattväktaren. Jag läste sedan Kapitalismen: det okända idealet, som Umeå Universitet hade i arkivet. Sedan dess har jag läst största delen av hennes bibliografi och förstått största delen av vad jag läst.

    Stort tack!