Lovsång till salu

Lovsång (min översättning av Ayn Rands kortroman Anthem) är svår att få tag på i bokhandlarna och på biblioteken. Den trycktes i en rätt begränsad upplaga (3000, om jag minns rätt), och utgivaren (Henrik Unné) hade inte resurser för någon omfattande marknadsföring. Och de exemplar jag själv fick för översättningen har sedan länge tagit slut.

Nu har jag emellertid fått kontakt med Henrik Unné, och han har skickat mig 30 ex. som jag kan sälja vidare. (Skulle det bli strykande åtgång kan han skicka mig fler; jag tror han har ett par hundra på lager.)

Eftersom jag ändå inte förväntar mig att bli miljonär på det här, tar jag 30 kr, vilket täcker mina och Henriks portokostnader.

Beställning kan göras per e-post, per-olof.samuelsson@swipnet.se. De som har Facebook kan förstås skicka mig ett meddelande. Betalning på postgiro 434 58 26-4.

Mer om Lovsång här.

Kommentarer inaktiverade.