Bloggrullen uppdaterad

Jag har lagt till ett par länkar till min bloggrulle. Först Liberty Silver, ett företag som säljer guld och silver; vill man gardera sig mot en kommande hyperinflation gör man klokt i att handla från det företaget. Dessutom finns det en hel del nyttig information där. Det finns också ett diskussionforum där jag har börjat delta. (Om jag kommer att bli flitig återstår att se.)

Sedan Save Capitalism, en engelskspråkig blogg skriven av en svensk, Hans Palmstierna. Det är lite Kassandra över denna blogg, men jag tror att en Kassandra behövs.

Uppdatering oktober 2014: Hans Palmstiernas blogg finns inte längre.

3 Responses to Bloggrullen uppdaterad

  1. MCAL says:

    Man gör nog klokast i att inte handla momsbelagt silver, det är en mindre bra investering.

    Silver och guld köper man i Tyskland, det är helt enkelt billigare och därför ett billigare skydd mot hyperinflation.

  2. Daniel says:

    Går också att köpa från Tavex.se eller, på plats, från deras baltiska filialer

  3. Får väl tacka för tipsen.